Beauty and Fashion

среда, 27. септембар 2017.

7th Heaven | Creamy Cocount maska za lice

Nastavljam sa isprobavanjem 7th Heaven maski za lice u sklopu kampanje Godinu Dana Maskiranja. Druga maska koju isprobavam je Creamy Cocount maska sa kokosovom vodom.

Ova maska je nestvarno kremasta! Miriše na kokos, ali pomalo deluje veštački taj miris kokosa. Maska se vrlo lepo nanosi i razmazuje po koži zbog svoje kremaste teksture. Osim kokosove vode koja je namenjena hidrataciji kože, ova maska sadrži Shea buter koji omekšava kožu i mleveni kakao. Maska je namenjena hidrataciji kože i tu funkciju savršeno radi.
Maska se nanosi na čiso lice i drži se 10-15 minuta i nakon toga se ispere. Ono što sam primetila je da mi se maska brže upila na mestima gde imam suvlje delove. Ova maska je inače namenjena osobama sa suvljom kožom, a moja koža je mešovita i ova maska mi je baš prijala.
Visoko na listi sastojaka nalaze se dve vrste gline: Kaolin i Bentonit. Većina sastojaka su prirodni sastojci, što je idealno za ljude sa osetljivom kožom. Naravno, kao  i prethodnu masku, tako i ovu mogu koristiti vegani i vegetarijanci. Ove maske nisu testirane na životinjama!
Ova maska sadrži 15 ml i meni je bilo dovoljno za 4 upotrebe. Cena joj je oko 230 din i može se pronaći u Dm drogerijama.
Ovu masku preporučujem svima sa suvom kožom ili onima kojima je potrebna hidratacija. 

Da li ste vi probali ovu masku?



Нема коментара:

Постави коментар