Beauty and Fashion

четвртак, 14. септембар 2017.

7th Heaven | Black Seaweed Peel-Off maska za lice

Pre dva meseca sam od 7th Heaven dobila 12 maski za lice u sklopu projekta Godinu Dana Maskiranja. Svakog meseca ću testirati po jednu masku koju sam dobila i deliću svoje mišljenje o njima putem bloga i instagrama.
Pre nego što krenem da pišem svoje iskustvo sa ovom maskom, želim da vas upoznam sa 7th Heaven brendom. U pitanju je brend britanske kompanije Montagne Jeunesse koja proizvodi maske za lice, oči i stopala isključivo od prirodnih sastojaka. Ove maske nisu testirane na životinjama, a pogodne su za korišćenje veganima i vegetarijancima. U ponudi imaju blato maske, peel-off maske, samozagrevajuće maske, piling maske i maske na tkanini sa glinom i serumom. Ove maske možete pronaći u DM drogerijama, a cena im je oko 200 dinara.
Prva maska koju sam izabrala je Black Seaweed Peel-Off maska sa morskom travom i pasjakovinom. Ključni sastojci ove maske su seckana crna morska trava sa velškog primorja, mrvljena pasjakovina i morska so. Ova maska je idealna da vrši detoksikaciju, dubinski čisti kožu i sa nje skida prljavštinu i masnoću.
Maska se nanosi na čistu kožu i drži se 20-25 minuta ili dok se skroz ne osuši, a zatim se sljušti. Maska se vrlo lako skida, bez ikakvog bola, a koža posle nje je savršeno čista i nežna na dodir. Ne volim peel-off maske iz razloga što se neke neravnomerno skidaju i koža posle njih ostaje crvena, a to sa ovom maskom nije slučaj. Lepo uklanja mitisere, što me je dodatno iznenadilo i zbog čega mi je ova jedna od omiljenih maski.
Sastav maske je za pohvalu, sem što sadrži Alcohol Denat koji može da iritira i isuši kožu i  Tocopherol koji može da začepi pore. Meni ovi sastojci nisu iritirali kožu, a inače imam jako osetljivu kožu lica.
Maska sadrži 10ml što je dovoljno za 2-3 upotrebe, a cena joj je oko 230 din i može se pronaći u Dm drogeriji.
Meni se ova maska jako svidela, već sam je ponovo kupila i imate moju preporuku za nju.

Da li ste vi probali ovu masku ili neku od 7th Heavena?



Нема коментара:

Постави коментар